وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با کلید های میانبر در ویندوز8 و 8.1 آشنا شوید

 

مایکروسافت به طور کامل برای بازرسی و نگهداری از سیستم و سهولت در باز کردن بعضی از برنامه ها کلید های میانبری با استفاده از صفحه کلید قرار داده است.در این جا گزین نیوز لیست کاملی از میانبر های ویندوز8 و ویندوز 8.1 را برای شما کاربران قرار داده است .لیست کامل میانبر ها در یک فایل pdf می باشد.


yjcمشخصات فایل:

حجم فایل: 109 کیلوبایت


 


yjc


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ترفند، ،
برچسب‌ها: با کلید های میانبر در ویندوز8 و 8, 1 آشنا شوید,
[ دو شنبه 22 مهر 1392 ] [ 19:39 ] [ محمد اسدی ]

برنامه‌ی Disk Cleaner که به صورت پیش‌فرض در ویندوز وجود دارد، ابزاری سودمند برای پاک‌سازی فایل‌های Temporary Internet، فایل‌های Recycle Bin، حذف فایل‌های موقتی که توسط اپلیکیشن‌های مختلف ساخته می‌شوند و موارد گوناگونی که برای کارکرد روزمره‌ی ویندوز ضروری نیستند محسوب می‌شود. تمامی این عملیات باعث بهسازی فضای هارد دیسک خواهند شد. اما به غیر از کاربران حرفه‌ای، درصد کمی از کاربران از این طریق و بصورت دستی اقدام به این پاک‌سازی‌ها می‌کنند.

اگر جزء این دسته از کاربران هستید، «Auto Cleaner» گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. اپلیکیشن «Auto Cleaner» به صورت خودکار عملیات پاک‌سازی فایل‌های Temporary را بر عهده می‌گیرد. با وجود آن که این برنامه همانند Disk Cleanup عملکردی جامع ارائه نمی‌دهد، اما به خوبی از پس پاکسازی فولدرهای Temporary و فایلهای موقتی تولید شده توسط دیگر نرم‌افزارها بر می‌آید. علاوه بر این، «Auto Cleaner» هر ۲۴ ساعت و یا طبق زمان‌بندی خاصی که توسط کاربر تعیین می‌شود، این عملیات را انجام می‌دهد.

«Auto Cleaner» اپلیکیشنی Portable (قابل جابه‌جایی) است و نیازی به نصب ندارد. بنابراین می‌توانید آن را بر روی حافظه‌های جانبی حمل کرده و در سیستم‌های مختلف اجرا کنید. بعد از اجرای برنامه، پنجره‌ای باز شده و اعلام می‌دارد که عملیات پاک‌سازی هر ۲۴ ساعت انجام خواهد شد. بعد از تأیید آن، آیکون برنامه در قسمت System Tray (کنار ساعت ویندوز) قرار می‌گیرد.

این برنامه بر روی نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز 7، ویستا و XP قابل اجرا است.


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 11 مهر 1392 ] [ 1:15 ] [ ]

با استفاده از يك نرم افزار مي توانيد سيستم عامل محبوب اندرويد را روي رايانه هاي خانگي پياده كنيد.همانطور که میدانید برنامه های اندروید با فرمت APK عرضه می شوند و این فرمت در سیستم عامل های ویندوز و مک پشتیبانی نمی شود بنابراین برای اجرای این فرمت نیاز به نرم افزاری است که از این فرمت پشتیبانی نماید نرم افزار BlueStacks یک نرم افزار جدید با قابلیت های ویژه و پشتیبانی تقریبآ کامل از این فرمت که در برابر نرم افزار های رقیب همچون YouWave از کاربری آسان تر و محیط جذابتری برخوردار است و از آنجایی که برخی از بازی ها و نرم افزارها تنها برای پلتفرم اندروید تولید و عرضه می شوند و نسخه کامپیوتری ندارند و برای افرادی که علاقه مند به استفاده از این نوع برنامه ها هستند بهترین گزینه است .

 
 
برخی از قابلیت نرم افزار :
 
- امکان نصب و اجرای بازی ها و برنامه های اندرویدی در ویندوز و مک
 
- امکان انتقال برنامه نصب شده در نرم افزار به گوشی و تبلت اندرویدی
 
- امکان تست و آشنایی با برنامه های اندرویدی در ویندوز و مک
 
- امکان استفاده در WinPad ها
 
- امکان استفاده در  Surface Tablet مایکروسافت
 
- امکان اتصال به گوگل پلی و دانلود از آن
 
- کاربری آسان
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 11:32 ] [ سامان زکی پور ]

محاسبات مدارهاي الكترونيكي را به اين نرم افزار بسپاريد + دانلود

 

محاسبات مدارهاي الكترونيكي را به اين نرم افزار بسپاريد + دانلود

این نرم افزار حرفه ای به شما کمک می کند تا محاسبات دشوار الکترونیکی را به راحتی انجام دهید.این برنامه ElectroDroid Pro با استفاده از طراحی زیبا و حرفه ای خود به شما در انجام محاسبات دشوار الکترونیکی یاری می دهد. این نرم افزار کاربردی اندروید همچنین دارای ویژگی های بسیاری است که به شما در ساده سازی مدارهای پیچیده یاری می رساند.

ویژگی های اصلی نرم افزار:
- دارا بودن کد مقاومت های SMD
- ماشین حساب قانون اهم
-  محاسبه راکتانس و رزونانس
- محسابه مقاومت های LED
- ابزار های طراحی سلف
- محاسبه افت ولتاژ
- مبدل فرکانس
- مبدل موج های آنالوگ به دیچیتال
- مبدل دسیبل
- محاسبه المان های سر و موازی
- نمایش کد رنگ های فیبر های نوری
- دارا بودن جدول PT100
- نمایش جدول تقسیم بندی موج های رادیویی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید
حجم نرم افزار: 3.2 مگابایت

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 11:36 ] [ سامان زکی پور ]

آخرين نسخه پخش كننده محبوب KM Player + دانلود

همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند.

اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است.
 
نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند.
 
قابلیت های نرم افزار KMPlayer  :
 
محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
 
پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
پشتباني كامل از فايلهاي فلش
پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
پوسته هاي جذاب و زيبا
امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي Winamp
 
 

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 1:37 ] [ سامان زکی پور ]

نرم افزار Word، بدون شک پر استفاده ترین نرم افزار از مجموعه برنامه های آفیس است. فضای کاربری در Word 2013 بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود. همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است.امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی، و ... از جمله ویژگی های جدید ورد 2013 هستند.

در کتاب حاضر شما بیشتر با ویژگی های جدید نرم افزار Word 2013 آشنا خواهید شد.


مشخصات:

حجم فایل: 5.69 مگابایت
فرمت کتاب: PDF 
تعداد صفحات: 111


موضوعات مرتبط: کتاب و جزوه، نرم افزار، ،
[ دو شنبه 11 شهريور 1392 ] [ 16:17 ] [ محمد اسدی ]

 Microsoft Windows 8.1 ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود.

 
 
بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند .
 
 نسخه ی RTM در واقع همان نسخه ی نهایی و پایدار ویندوز است که همواره چند هفته پیش از عرضه ی عمومی این سیستم عامل، در اختیار تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر آن قرار میگیرد تا نسبت به تولید محصولات سازگار با آن اقدام کنند .
 
نسخه 64 بيتي :
 
 
 
دانلود نسخه 32 بيتي

 
 
 
رمز عبور الصاق فايل ها : soft98.ir

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 18:21 ] [ محمد اسدی ]

تحلیل جدید شرکت Sauce Labs نشان می‌دهد که نسخه‌های اخیر مرورگرهای کروم و فایرفاکس کمتر از IE ۱۰ در برابر خطاها و اختلالات مستعد هستند و از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردارند. 
مطالعه این شرکت بر روی حدود ۵۵ میلیون تست با استفاده از پلتفورم سلنیوم نشان داده است که تمامی مرورگرها سطح بی‌نهایت کمی از خطا در حد ۰.۱۲ درصد یا کمتر را نشان دادند که بدترین درصد (۰.۱۲ درصد) متعلق به سافاری ۶ است.
اپرا ۱۲ دارای خطای ۰.۰۸ درصد، IE ۱۰ دارای خطای ۰.۰۵ درصد، کروم ۲۷ دارای خطای کمتر از ۰.۰۲ درصد و فایرفاکس دارای خطای بسیار کمی در حد صفر برآورد شد و می‌توان گفت که فایرفاکس تقریباً با هیچ خطایی مواجه نیست.
IE از دو رقیب اصلی خود یعنی فایرفاکس و کروم عقب مانده است، اما همچنان سطح خطای بسیار پایینی را نشان می‌دهد.
سطح پیشرفت این مرورگرها در نسخه‌های اخیر آنها که بعضاً فقط چند هفته از عرضه آنها می‌گذرد قابل توجه است.
IE ۶ (عرضه شده در سال ۲۰۰۱ به همراه XP) و ۷ (سال ۲۰۰۷) پیش از این بدترین کارآیی را با حدود ۰.۳ درصد خطا داشتند و فایرفاکس ۷ (سال ۲۰۱۱) و IE ۸ (سال ۲۰۰۹) هریک کمتر از ۰.۲۵ درصد خطا داشتند.
این نکته قابل توجه است که این مرورگرها بیش از آن که در برابر خطاها و اختلالات و از کار افتادن‌های ناگهانی آسیب‌پذیر باشند، در برابر آسیب‌پذیری‌های جدی آسیب‎‌پذیر هستند.
به گفته Sauce Labs، نیمی از مرورگرهای مورد مطالعه درصد خطایی کمتر از ۰.۰۷ درصد داشتند. این عدد واقعاً پایین است و نشان می‌دهد که مرورگرها هر روز قابلیت اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند.
ممکن است این موضوع مطرح شود که اعداد به دست آمده از این تست لزوماً دقیق و صحیح نیستند، اما به هر حال معیارهای مقایسه‌ای این مرورگرها قابل اعتماد است.
خطاهایی که معمولاً منجر به از کار افتادن مرورگر می‌شوند، به وسیله نقایص موجود در کد مرورگر ایجاد می‌گردند که خوشبختانه امروزه کمتر با چنین خطاهایی مواجه می‌شویم.


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392 ] [ 20:59 ] [ محمد اسدی ]

این نرم افزارمحدودیت هاى فایل هاى پى دى اف را براى باز شدن و ویرایش و کپى و پرینت و … از بین مى برد. همچنین هنگام استخراج فایل هاى زیپ و فشرده شده و رمز دار، رمز مورد نظر را یافته و محتویات آنرا استخراج مى نماید. هنگامى که رمز حساب هاى کاربریتان منجمله ایمیل و مسنجرها را فراموش کرده باشید با این ابزار براحتى آن ها را بازیابى خواهید کرد. همچنین اگر رمز سایت هاى شخصى خود را فراموش کرده اید با این برنامه آن ها را خواهید یافت. شما قادر خواهید بود تا رمز و شماره سریال هاى برنامه هاى نصب شده در سیستم تان را بیابید. بعلاوه این ابزار قابلیت یافتن رمز هایى را دارد که حداقل یکبار درسیستم تان وارد کرده باشید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:

امکان بازیابى رمزها از Windows, PDF, ZIP, RAR, Office Word / Excel / PowerPoint و …
امکان یافتن شماره سریال هاى برنامه هاى نصب شده در کامپیوترتان
قابلیت از بین بردن محدودیت هاى فایل هاى پى دى اف براى ویرایش
توانایى یافتن رمزهایى که حداقل یکبار در سیستم تان وارد کرده اید
قابلیت بازیابی و آشکار سازی رمز هاى فراموش شده و گم شده
امکان بازیابی رمز ایمیل ها و حساب هاى کاربریتان
امکان بازیابى رمز سایت هاى شخصى
سازگاری با انواع ویندوزها
و …



موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 24 مرداد 1392 ] [ 13:50 ] [ محمد اسدی ]

Acronis True Image یک پکیج نرم افزار کامل می باشد که نه تنها امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود را برای شما فراهم نمی کند، بلکه سیستم شما را در برابر انواع تهدیدها مانند ویروس ها، نصب غیر قابل توقف نرم افزار و خطاهای هارد محافظت می کند. کامپیوتر شما قابلیت ذخیره تمامی اطلاعات از فعالیت های شما و چیزهای مهمی مانند عکس ها و ویدئوهای خانوادگی و … را دارد و شما نیز همیشه باید از آن ها محافظت کنید. این نرم افزار با داشتن قابلیت کپی فوق کامل از فایل ها این امنیت را برای شما فراهم میکند و خیالتان را از پاک شدن فایل های ضروری خود راحت می کند. اگر زمانی اتفاقی ناگواری برای فایل ها شخصی و یا فایل های اصلی ویندوزتان رخ دهد، شما می توانید با استفاده از فایل بک آپی که قبلا ساخته اید دوباره فایل های خود را بدست آورید. این نرم افزار در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوزهای اورجینال و رایت آن بر روی CD کاربرد بسیار زیادی دارد.

خلق یک بکاپ کامل از سیستم شما و بازگرداندن اطلاعات در هنگام ایجاد مشکلات برای سیستم در چند دقیقه یا بکاپ گیری و بازگرداندن فایلهای مهم شما حتی سریعتر از این زمان تنها با Acronis True Image Home امکان پذیر است. Acronis True Image Home برای شما حداکثر انعطاف پذیری را به ارمغان میآورد تا مطمئن شوید از اطلاعات شما به قدر کافی حفاظت میگردد و این توانایی را دارید که در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند ویروسی شدن سیستم و دیگر فایل های مخرب و خراب شدن هارد دیسک به راحتی توانایی بازگرداندن اطلاعات بکاپ گیری شده را دارا هستید.

 

password بک آپ گیری قدرتمند با Acronis True Image Home 2013 v16.6514 رمز فایل: www.downloadha.com

download بک آپ گیری قدرتمند با Acronis True Image Home 2013 v16.6514 لینک دانلود – 258.94 مگابایت | لینک کمکی


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 17 مرداد 1392 ] [ 3:0 ] [ سامان زکی پور ]

Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

 

password مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14رمز فایل: www.downloadha.com

download مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14 لینک دانلود – 12 مگابایت لینک کمکی


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ پنج شنبه 17 مرداد 1392 ] [ 2:10 ] [ سامان زکی پور ]

نرم افزاری برای افزایش RAM کامپیوتر

Fresh RAM دائما حافظه RAM را مورد بازبینی قرار می دهد باعث خواهد شد تا با انجام یک سری کارهای خاص نظیر بهینه سازی نرم افزارها و فایل های در حال اجرا سرعت دسترسی به داده ها افزایش یابد و در حقیقت باعث افزایش کارآیی سیستم رایانه ای خواهد شد.

 

 
Fresh RAM که از محیط کاربری ساده ای بهره می برد به صورت یک نمودار گراف مانند تغییرات آنی RAM را نشان می دهد و همین امر کمک می کند تا کاربران مدیریت کامل و البته آسان برروی بخش حافظه تصادفی سیستم خود داشته باشد. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان بهینه سازی سیستم به صورت اتوماتیک است که کمک زیادی در افزایش کارآیی سیستم خواهد کرد.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Fresh RAM  :
 
افزایش کارآیی سیستم از طریق افزایش سرعت RAM
بهینه سازی RAM از راه های مختلف
بهینه سازی نرم افزارهای در حال اجرا
استفاده آسان از نرم افزار
نمایش دائمی تغییرات در حافظه رم
امکان بهینه سازی به صورت اتوماتیک
سازگار با نسخه های مختلف از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
 

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ یک شنبه 13 مرداد 1392 ] [ 18:44 ] [ سامان زکی پور ]

Mendeley یک نرم افزار مدیریت مراجع (Reference Manager) و شبکه اجتماعی علمی است که به شما در سازماندهی تحقیقات شما و مشارکت با سایر افراد آنلاین در شبکه و نیز پیدا کردن آخرین تحقیقات علمی کمک می کند. این نرم افزار امکانات قوی دارد که در زیر به معرفی برخی از آن ها می‌پردازیم. مرجع دهی Mendeley یک نرم افزار مدیریت مراجع است که قادر به یکپارچه شدن با نرم افزارهای آفیس در محیط های مختلف بوده و می توان با استفاده از آن به سهولت و سرعت اقدام به رفرنس دهی نمود. برای این منظور کافیست پلاگین نرم افزار آفیس مورد نظر خود را از طریق منوی Tools در نرم افزار Mendeley نصب کنید تا امکان رفرنس دهی در آفیس برای شما فراهم گردد. همچنین امکان استفاده از بیش از 1000 سبک مرجع دهی نظیر APA، Harvard و IEEE از جمع ویژگی های این نرم افزار است. مطالعه فایل های PDF و یادداشت نویسی در آن ها در نرم افزار Mendeley این امکان فراهم گردیده که شما بتوانید فایل های PDF هر یک از مقالاتی که در بانک اطلاعاتی خود وارد می کنید را به آن پیوست کنید. بدین ترتیب می توانید فایل ها را در خود نرم افزار مشاهده و بر روی آن ها یاداشت بگذارید. همچنین می توانید این یادداشت ها را با سایر افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند به اشتراک بگذارید. افزودن فایل های PDF و سازماندهی آن ها شما می توانید فایل های PDF را از اینترنت، حافظه کامپیوتر و یا سایر نرم افزار های مدیریت مراجع نظیر Endnote وارد نرم افزار Mendeley کنید. Mendeley این قابلیت را دارد که فایل های شما را بازبینی نموده و اطلاعات کتابخانه ای مقالات شما، نظیر عنوان مقاله، نام نویسندگان، نام مجله، سال انتشار و ... را به صورت اتوماتیک از آن استخراج نماید. همچنین به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید واژه های کلیدی خود را در متن کلیه مقالات جستجو نمایید. به اشتراک گذاری مقالات و یادداشت ها شما در Mendeley یک حساب خواهید داشت که از طریق آن می توانید مقالات و یادداشت های خود را بین افرادی که می خواهید به اشتراک گذارید. ایجاد برنامه های تیمی، ساخت گروه های مخفی برای انجام پروژه های تحقیقاتی، اطلاع از مقالات اضافه شده توسط سایر اعضای تیم و امکانات کم نظیر دیگر، از جمله ویژگی های Mendeley می باشد. جستجوی مقالات و گروه های عمومی Mendeley این امکان را به شما می دهد تا گروه های علمی عمومی را جستجو و از اطلاعات آن ها استفاده کنید و یا همکاران علمی جدیدی در سراسر دنیا برای کارهای تحقیقاتی خود جستجو کنید. همچنین Mendeley قابلیت جستجوی تمام متن میلیون ها مقاله علمی را برای شما فراهم ساخته است. شما می توانید فهرست مقالاتی که می خواهید را را به حساب خود وارد کنید و در صورت نیاز آن را در تراپـیپر درخواست نمایید. نمودار زیر ویژگی های نرم افزار Mendeley را در مقایسه با سایر نرم افزار های مشابه نشان می دهد. لازم به ذکر است، اگر چه این نرم افزار امکاناتی دارد که در سایر نرم افزار های مشابه دیده نمی شود، اما هر یک از این نرم افزار های امکانات منحصر به فردی دارند که آن ها را از سایرین متمایز می سازد.

منبع:www.na.rahimdashti.uni.fumblog.um.ac.ir


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
برچسب‌ها: Mendeley, شبکه اجتماعی, ,
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392 ] [ 15:34 ] [ سامان زکی پور ]

Deep Freeze نرم افزاری کم حجم اما کاربردی !

نحوه  کار نرم‌افزار :

اگر از سالم بودن ویندوز مطمئن هستید فقط کافیست این نرم افزار را  روی سیستم خود نصب کنید در غیر این صورت باید یک ویندوز جدید را بر روی سیستم نصب کنید.پس از انجام تنظیمات مورد نظر و نصب نرم افزار های مورد نیازتان می توانید اقدام به نصب نرم افزار Deep Freeze  کنید.

تا زمانیکه این نرم افزار فعال است ،کاربران می توانند تغییرات خود را بر روی سیستم اعمال کنند اما پس از یک بار Restart شدن سیستم ویندوز به حالتی بر می گردد که در آن فریز شده است.

نحوه‌ی نصب

پس از دانلود نرم افزار برای اجرا بر روی آن دابل کلیک کنید و قبل از آن تمام برنامه های خود را ببندید چرا که ویندوز خود به خود Restart  می شود و در این حالت ممکن است اطلاعات شما از بین برود.

در مرحله اول باید تعیین کنید که کدام درایوها باید Freeze  شوند. پیشنهاد می کنیم تمام درایوها به جز یکی از آنها را  Freeze کنید.

برای انتخاب یا عدم انتخاب یک درایو، چک‌باکس کنار آن را فعال یا غیرفعال کنید

برای نصب روی دکمه Install  کلیک کنید.

پس از نصب بر روی دکمه Finish  کلیک کنید.در پایان پیامی مبنی بر اینکه می خواهید برای نرم افزار پسورد انتخاب کنید نمایش داده می شود که  پیشنهاد میکنیم گزینه Yes  را انتخاب کنید.این کار برای این است که کاربران نتوانند نرم افزار را غیر فعال کنند.

اگر به کنار ساعت ویندوز دفت کنید، یک آیکون خاکستری رنگ می‌بینید که نشانه فعال بودن این نرم‌افزار است. از این پس هر تغییری که روی سیستم انجام شود پس از یک بار Restart  شدن به حالت اولیه باز میگردد.

غیرفعال کردن نرم‌افزار:

برای غیر فعال کردن این نرم افزار کافیست از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Shift+F6 استفاده کنید.با این کار پنجره ای باز میشود که اگر پسوردی تعریف کرده باشید باید آن را وارد کنید و در غیر اینصورت روی دکمه OK  کلیک کنید.

در تب Thawed گزینه Boot Thawed را انتخاب کنید.

پس از یک بار Restart  نرم افزار از نصب خارج می شود و تغییرات مانند قبل ثبت خواهند شد.

 

لينك دانلود نرم افزار


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ سه شنبه 1 مرداد 1392 ] [ 19:22 ] [ سامان زکی پور ]

نرم‌افزار مدیریت ایمیل اپرا یک نرم‌افزار مدیریت ایمیل بسیار سبک است، از مهمترین قابلیت‌هایی که در وب سایت نرم‌افزار به آن اشاره شده است می‌توان به باز نمودن چندین ایمیل در تب‌های مختلف برای دسترسی همزمان به چندین ایمیل، اضافه نمودن برچسب به ایمیل‌ها برای دسترسی سریع‌تر به ایمیل‌ها، مشاهده پیوست‌های ایمیل‌ها بر اساس فایل‌های متنی، تصویری، صوتی، ویدئویی، همچنین این نرم‌افزار قابلیت اضافه نمودن فید و استفاده به عنوان یک خبرخوان را دارا می‌باشد.

این نرم‌افزار که برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک عرضه شده است را می‌توانید از سایت اپرا دریافت کنید.

پیش از این کاربران می‌توانستند با مراجعه به My Opera برای خود یک ایمیل با آدرس username@myopera.com ایجاد کنند و به امکانات مختلفی نظیر ایمیل شخصی، وبلاگ، گالری تصاویر و بوکمارک شخصی دسترسی داشته باشند.


موضوعات مرتبط: خبر، نرم افزار، ،
[ چهار شنبه 26 تير 1392 ] [ 18:3 ] [ سامان زکی پور ]

نرم افزار Password Depot ابزای قدرتمند جهت حفاظت از پسوردهای محرمانه و مهم از دسترسی خارجی می باشد.

به وسیله این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی پوشه های شخصی خود رمز بگذارید.این نرم افزار كلیه اطلاعات ورودی را ( پسورد ها و ... ) به صورت دوبل رمزگذاری می کند تا كشف رمز مشكل تر و غیر ممكن شود. این نرم افزار شامل ابزاری برای ساخت پسورد هست و می توانید به كمك آن پسوردهایی غیر قابل حدس زدن یا كرك شدن ( به روش دیكشنری و ... ) بسازید و مورد استفاده قرار دهید.
 
 
 به عنوان مثال كشف رمز اطلاعاتی كه از پسوردی شبیه به "؟@^%^*^$*)wefhiw!@?><)*&^%$#@" استفاده می كند و با كمك یك كامپیوتر با پردازنده 1-GHz-Pentium چیزی نزدیك به 307 سال طول می كشد.
 
قابلیت های نرم افزار Password Depot :
  • قابلیت تولید پسوردهای غیر قابل شکاف
  • امکان حداکثر محافظت از داده های حساس
  • توانایی حفاظت از برنامه های تبلیغاتی keyloggers و spyware
  • قابلیت وارد کردن نام کاربری و پسورد در وب سایت ها به طور اتوماتیک
  • پشتیبانی از USB flash drives به منظور انتقال پسورد ها
  • توانایی حفاظت از Clipboard
  • قابلیت خارج و وارد کردن پسورد از/به  مدیر های پسوردهای دیگر
  • امکان کپی نام کاربری و پسورد یا URL به clipboard یا رها کردن و کشیدن به فیلدهای خاص
  • قابلیت تشخیص و تصحیح پسوردها
 
 

موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ سه شنبه 25 تير 1392 ] [ 18:21 ] [ سامان زکی پور ]

پیش‏بینی یک شرکت پژوهشی نشان می‏دهد توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری امسال حدود ۶۷۰ میلیون دلار در بازار نرم‏افزارهای سازگار با فناوری واقعیتِ افزوده سرمایه‏گذاری می‏کنند و این رقم تا پنج سال آینده به ۲.۵ میلیارد دلار خواهد رسید. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت zdnet، برآوردهای شرکت پژوهشی اِی بی آی ریسرچ (ABI Research) نشان می‏دهد برنامه‏نویسان و توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری امسال ۶۷۰ میلیون دلار از سرمایه خود را صرف تولید نرم‏افزارهای سازگار با فناوری‏های واقعیت افزوده‏ خواهند کرد. پیش‏بینی می‏شود این رقم تا سال ۲۰۱۸ میلادی از مرز ۲.۵ میلیارد دلار نیز بگذرد.

پژوهشگران اِی بی آی گفته‏اند فناوری واقعیت افزوده (augmented reality) امروزه به بخش جدایی‏ناپذیری از ابزارهای همراه تبدیل شده‏اند و کاربرد این فناوری در صنایعی مثل بازاریابی و خرده‏فروشی نیز در حال افزایش است. فناوری واقعیت افزوده دارای چنان اهمیتی است که بنا بر این برآوردها، امسال ۶۸ درصد از کل بودجه توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری را به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، گسترش استفاده از فناوری‏های پردازش ابری از جمله مهمترین دلایل رونق گرفتن صنعت فناوری‏های واقعیت افزوده است. پژوهشگران اِی بی آی همچنین معتقدند که این فناوری‏ها به زودی به یکی از بخش‏های مهم بازار راهکارهای تحلیلی نیز تبدیل خواهد شد.

واقعیت افزوده به فناوری‏هایی گفته می‏شود که کاربران به کمک آنها می‏توانند درباره واقعیت‏های اطراف خود به اطلاعات بیشتر و دقیق‏تری دست یابند. این فناوری در حال حاضر بر روی ابزارهایی مثل گوشی‏های هوشمند و یا عینک گوگل در دسترس کاربران قرار دارند. نرم‏افزارهای تشخیص چهره و بارکُدخوان‏ها از جمله این فناوری‏ها هستند.


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
[ سه شنبه 25 تير 1392 ] [ 5:37 ] [ سامان زکی پور ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 36568
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page